środa, 9 listopada 2016

Cafe tęcza - rogale Świętomarcińskie tradycja nr 1

Jakiś czas za mną chodziły takie prawdziwe rogale Świętomarcińskie, robione wg oryginalnej receptury. Zatem tylko z Poznania, a nie np z żabki wyprodukowane na ilość a nie jakość.

Znalazłam aukcję na allegro, przyznam się szczerze, że nigdy rzeczy pieczonych nie zamawiałam online :)

Cafe tęcza to cukiernia, która istnieje od 1993 roku. Produkty są bez konserwantów i ulepszaczy. Co jest dla mnie jako klienta ważną cechą. Cukiernia posiada Certyfikat do wytwarzania produktu regionalnego czyli rogali.

Jaki w smaku? Duży, ciężki, smaczny :) Jeden rogal to jak jeden posiłek.

Cukiernia do jego wyrobu używa białego maku, rodzynki, orzechy,

W jednej paczce miałam 6 sztuk :)



Gdzie kupić?

http://allegro.pl/oryginalny-rogal-marcinski-z-poznania-1-kg-i6585608992.html



4 komentarze:

Anonimowy pisze...

oo ja też szukałem dobrych, może zdąża dojść do 11 :)

Unknown pisze...

czy swierze przychodza? nie sa zeschniete rogale?

NeoiMiaPolskieBrytyjczyki pisze...

tak są świeże :) obawiałam się że będą może stare :) ale jeszcze 3 dni później były idealne. Myślę że wilgoć maku i bakalii utrzymuje świeżość ciasta :)

Anonimowy pisze...

ślinka mi pociekła