poniedziałek, 28 listopada 2016

Zestaw wybielający zęby: Blend-a-med 3D White Luxe Perfection i Whitening Accelerator

Przyznam się szczerze, że w takich środkach jestem mocno nie systematyczna. Szybko się zniechęcam jeśli nie widzę efektów. Każdemu produktowi daję max 14 dni jeśli nic się nie podzieje, jest dla mnie bezskuteczny.

Dostałam się do kampanii i mam przyjemność testować
* Pastę do zębów Blend-a-Med White Luxe Perfection 75 ml
* Produkt przyspieszający wybielanie zębów Whitening Accelerator 75 ml

Paczka do mnie przyszła w piątek i wtedy rozpoczęłam testowanie.

Tak jak było na ulotkach najpierw myję zęby pastą z fluorem, następnie "wybielaczem".

Pasta ma przyjemny miętowy smak, na długo pozostaje on w jamie ustnej. Nie mam żadnych uczuleń czy kłopotów ze stosowania.
Zaś "wybielacz" strasznie kojarzy mi się z peelingiem, tak bym to nazwała, ponieważ po jego zastosowaniu moja płytka nazębna robi się gładka. Zazwyczaj ten efekt w przypadku innych środków był na chwilę, w przypadku Blend-a-Med utrzymuje się od porannego mycia do wieczornego.

Po tych trzech dniach stosowania obu produktów, rano i wieczór widzę gołym okiem, że moje zęby zrobiły się jaśniejsze.
Mam mnóstwo przebarwień na jedynkach, a teraz one są mniej zauważalne.

Jasne nic nie sprawi w ciągu 3 dni śnieżnobiałego uśmiechu, ale dla mnie liczy się sam fakt że już jest jakiś efekt, co napędza do dalszego stosowania.

Po dwóch tygodniach stosowania zrobię aktualizację wpisu :)







Minęły 2 tygodnie  :)
Moje zęby poza gładką nawierzchnią są dużo bielsze Powiedziałabym, że tak białe to miałam chyba jedynie jako dziecko :) Na dole szczęki mam krzywe zęby i zawsze był z nimi problem, w sensie wyczyszczenia z żółtego osadu. A teraz nawet i one lśnią :) 
Postaram się zrobić foto :D 
Tak czy siak polecam i jestem zadowolona z wyników :) 

Wiem brzydko wyszłam, ale chodziło mi tylko o zęby :D ( efekt mycia rano i wieczór po 2 tyg)

i moje krzywusy
:D ( efekt po 2 tyg mycia rano i wieczór) 

a teraz zdjęcie początkowe :D 




i krzywusy. Tak było na początku. 

Zanim w komentarzach pojawią się oskarżenia typu bo teraz było lepsze światło, to powiem Wam że lepsze to ono było na początkowych :) 





7 komentarzy:

Unknown pisze...

z tego co wiem to niszczy szkliwo :) jeśli sprawdzisz u dentystki brak naruszenia szkliwa po zakończeniu testu i aktualizacji wpisu na bloga przekonałaś mnie z zakupem tej pasty :). Z tego co mi dentystka mówiła to kazda pasta do zebow wybielajaca uszkadza szkliwo ponieważ sa tam srodki, które niestety ale naruszają a nie chronią była bym wdzieczna gdybys sprawdzila stan zebow po takim testowaniu.

Testerka 30 pisze...

Początkowo nie wierzyłam w skuteczność pasty Blend-a-Med 3D White Luxe Perfection a jednak działa! Moje zęby stały się bielsze i czystsze jak by „wypolerowane”  Piękny zapach jak i konsystencja tylko zachęcają do użycia. Natomiast produkt mający przyśpieszyć wybielanie Whitening Accelerator działa łagodnie co jest jego wielką zaletą ponieważ nie podrażnia wrażliwych miejsc tj dziąsła i jest czymś w rodzaju wzmacniacza i utrwalacza efektów. Gorąco polecam wszystkim którzy chcą zalśnić .

Anonimowy pisze...

ooo jestem ciekaw efektów daj znać jak mina dwa tyg

www.skandalkulinarny.bloog.pl pisze...

mega też mam nie sądziłam że to działa, nie do końca to pic:)

Anonimowy pisze...

ciekawe jakie jest działanie tej pasty w dłuższym okresie czasu i jej działanie na szkliwo

loloza pisze...

Jest to rewelacyjny zestaw dla każdej osoby, która chce mieć piękne i zdrowe zęby. Już po pierwszym użyciu zauważyłam rezultaty. Uczucie świeżości jest intensywne i utrzymuje się długo. Zdecydowanie polecam.

Anonimowy pisze...

BZDURA KOMPLETNA NIC NIE WYBIELA POPROSTU REKLAMA ,UŻYWAŁAM JĄ 2 MIESIĄCE I ZERO