sobota, 1 października 2016

Monika Małek - koci spec.

Na jednej z grup facebookowych doszukałam się niesamowitych kocich gadżetów dla ludzi :)
Czyli zakładki, teczki, notatniki.

Chciałam je mieć :) znalazłam sklep :)

Monika Małek właścicielka, pomysłodawca. 23 latka która robi nieziemskie kocie sesje fotograficzne, tak pierwszy raz spotkałam się z fotografem tego działu. Jak wiemy ciężko się robi zwierzętom zdjęcia, a szczególnie tym co mają adhd :)

Bierze ona udział w mnóstwie akcji, robi zdjęcia dla schronisk, prywatne sesje, gadżety z jej zdjęciami typu kalendarze, notatniki.

Zamówiłam trzy zakładki i notatnik :) Dostałam gratis teczkę :) Miło :)

Na sesję wstępnie też już się zapisałam :) Wyniki będą w grudniu.






http://pl.dawanda.com/shop/Fotografia-Monika-Malek

2 komentarze:

Unknown pisze...

koniecznie sesje z kociakiem pokaz :)

Anonimowy pisze...

pochwal się fotkami z sesji