wtorek, 23 sierpnia 2016

Perełki zapachowe Lenor Unstoppables

Perełki zapachowe Lenor Unstppables to długotrwała świeżość wszystkich rodzajów tkanin, tak nas zapewnia producent. Ile jest w tym prawdy przekonamy się podczas testowania.

Perełki zapachowe mają za zadanie zapewnić długotrwały zapach i świeżość, nawet do 12 tygodniu w przypadku ubrań przechowywanych w szafie.

Sama zaczęłam prowadzić test, swetr wełniany jeden wisi na krześle, zaś drugi w szafie. Minęły zaledwie 4 dni, ale póki co pachną świeżo oba :) ( będę tą część aktualizować raz w tygodniu).

Lenor Unstoppables to środek współpracujący ze środkiem piorącym i jeśli ktoś używa również z płynem do płukania, zwiększając głębię zapachu i utrzymania się go na tkaninie.

Ich formuła zawiera aż 9 razy więcej składników zapachowych niż inne produkty Lenora.
Dzięki czemu mocno się wyróżniają.

Perełki nie zawierają środków zmiękczających, dzięki czemu są idealne do każdej tkaniny. Szybko neutralizują nieprzyjemny zapach.

Wystarczy wrzucić je do bębna pralki, tak naprawdę ile chcemy ( nie więcej niż 3 zakrętki). Ja sypię jedną na 6 kg prania.

Unstoppables oznacza nie do zatrzymania, co idealnie opisuję cechy perełek.

Dostępne w trzech wariantach zapachowych :
* Fresh- połączenie minerałów z aromatem lilii wodnej i świeżymi zielonymi nutami nadaje charakter morski
* Bliss - mieszanka czerwonych jagód, wiśni, z połączeniem białego kwiatu jaśminu i nutą słodkiej brzoskwini
* Lavish- luksusowy perfumowany zapach, połączenie czerwonych róż z nutami brzoskwini

Duże opakowanie 275 g to koszt jedyne 26 zł. Takie opakowanie starczy nam na kilkanaście jak nie więcej mocno pachnących prań :)









Minęło 20 dni - ubrania codzienne pachną, dużo słabiej niż po wypraniu
swetry i bluzy które leżą w szafie, a ona jest otwierana 3-4 razy w tygodniu- pachną intensywniej niż ubrania codzienne
Ręczniki leżą w szafie otwieranej raz na dwa tygodnie- pachną bardzo podobnie jak po wyjęciu z pralki

4 komentarze:

Unknown pisze...

Jest bardzo intensywny zapach i być może trzymać do 12 dni. Mi osobiście się podoba zapach, który się ulatnia przy wieszaniu. Dzięki temu w pomieszczeniu całym pachnie :)

NeoiMiaPolskieBrytyjczyki pisze...

Mnie się wydaje, że w jakiejś szafie której często się nie otwiera lub wcale, rzeczywiście może tyle czasu wytrzymać. Moje testerki, które testowały próbki ode mnie skarżą się nagminnie że jeśli suszą pranie w suszarce zapach się ulatnia.

Unknown pisze...

no tak to jest uciążliwy wtedy zapach :) ale mi odpowiada pomimo ze w całym mieszkaniu tak pachnie intensywnie :) a co do szafy to mam ja wiecznie otwarta bo moja mala się modzi i przebiera co rusz

Unknown pisze...

dobra rekomendacja ze po 20 dniach jeszcze pachnie, myśle ze nie wytrwa 12 tyg :D
niech miesiąć wytrzyma bedzie super