wtorek, 30 sierpnia 2016

Jasmilly Handmade - kokardki i nie tylko

Zamówiłam kokardki przez stronę facebookową, nie miałam pojęcia jakie będą pasowały do kota :D ani jaki będzie najlepszy rozmiar, ani jak mają być " montowane " .

Liczyłam w głębi ducha, że Karolina- właścicielka Jasmilly wpadnie na jakiś fajny pomysł :)
Nie pomyliłam się :)

Dostałam w fajnym kartoniku 4 kokardki, wg mnie wszystkie pasują do mojego kota :D
Mocowane są na gumkach, można je związać aby był mniejszy rozmiar :) A jak urośnie szyja i kark gumka będzie idealna. Jest luźna i nie "ciśnie" kociaka.

Kokardki są satynowe, starannie wykonane, zszyte, ułożone :)
Jestem zadowolona i polecam :)

Kokardki nie muszą być tylko dla kota :D To moja fanaberia, mogą być dla psów, dzieci jako opaska czy po prostu muszka dla małych gentlemanów lub i dużych :)
Możemy sami wybrać wzór i kolor :)

Poza tym Jasmilly prowadzi sprzedaż łapaczy snów, opasek na włosy, baldachimów itd :)

Ceny ustala się indywidualnie po przez wiadomość prywatną :)

https://www.facebook.com/jasmilly.handmade/?fref=ts











6 komentarzy:

Unknown pisze...

ooo jak pięknie wygląda kawaler w muszce :D :D proszę proszę aby teraz kotki mi brak :D :D :D

Unknown pisze...

super są te kokardki z jakiego materiału szyte ??

NeoiMiaPolskieBrytyjczyki pisze...

jego kotki nie interesują :D to kastrat :D

materiał to satyna :)

Unknown pisze...

fajne te kokardki, on w nich chodzi na codzień ?

Anonimowy pisze...

ile takie coś kosztuje? i gdzie można kupić?

NeoiMiaPolskieBrytyjczyki pisze...

w kokardkach jest tylko do zdjęcia :) max 15 min :) nie chodzi w nich :) kupić można je tu https://www.facebook.com/jasmilly.handmade/?fref=ts albo wyszukać ze zdjęcia albo przedstawić własny pomysł :) cena określana jest indywidualnie :)