wtorek, 12 kwietnia 2016

Dekoratornia ... ciastek

Przed świętami wielkanocnymi znalazłam naprawdę przypadkowo profil babeczki, która robiła cuda z pierniczków :) Dekoratornia ciastek
Pierniczki na każdą okazję, duże, małe, świąteczne, na wesela, na kinder bal, na urodziny, imieniny czy walentynki, dla dużych i małych. 
Wszystko zrobione z wielką precyzją, dokładnością, całym sercem :)

Nie mogłam się oprzeć i zamówiłam :D Na prezent dla koleżanki i na święta do domu :)
Wiecie, że nikt u mnie nie chciał ich jeść ...bo....są za piękne aby je jeść :) wcisnęłam po świętach wiedząc że są mega pyszne :) Wczoraj poszły ostatnie dwa :D

Koszt za sztukę od 5- 7 zł, w zależności od wielkości, możemy wybrać sobie napis, wzór. Pakowane są albo w zwykłe pojemniczki albo ozdobne :) Świetny pomysł na smaczny, oryginalny prezent :)






Polecam :D


Brak komentarzy: