wtorek, 27 października 2015

Scandale Royal niebo na talerzu...

Scandale Royal , przepiękna, klimatyczna Restauracja na Placu Szczepańskim w Krakowie. Wyjątkowe miejsce, kuchnia międzynarodowa, wszystko dopięte na ostatni guzik w najwyższym standardzie. 

Kilka słów o Scandale Royal

Dlaczego scandale? Jest to miejsce wyjątkowe, unikalne skierowane do osób, które lubią czuć się najważniejsze. Jest to wykwintne miejsce, z wielką ofertą dań, drinków i win. Urządzone w stylu deluxe. Dopieszczone oko, podniebienie...muzyka...wieczory tematyczne..itd 

Moja ocena

Byliśmy na romantycznym obiedzie we dwoje. Dostaliśmy najspokojniejszą część sali, byliśmy sami...odcięci..wszędzie czyściutko, świeże piękne kwiaty w wazonach. Przemiła pani kelnerka, która co jakiś czas do nas zaglądała z pytaniem czy czegoś jeszcze potrzebujemy. Zamówiliśmy na początek zupę z zielonego groszku z kozim serem i selerem naciowym, nie jestem fanką zup, ale ta była idealnie słona, idealna konsystencja. Na danie główne wzięłam policzki wołowe na puree selerowym, duszonym rabarbarem z jałowcem i pudrem z pumpernikla bajka, raj...mięso rozpływało się w ustach..mój partner zaś wybrał grillowany filet z kurczaka, karczochy w tymianku, zielona fasola, cebula kandyzowana, sos z cytryny i rozmarynu. Pierś była dosłownie soczysta, miękka...Na deser szarlotka nie tradycyjna...magia :) najlepsza jaką w życiu jadłam :) Polecam wszystkim tym co mają wygórowane kubki smakowe i lubią wszystko na najwyższym poziomie. Cenowo wg mnie za nisko na to co jedliśmy.

Gdzie i za ile

Royal Scandale Plan Szczepański 2 Kraków   ceny od 16 do 65 zł. 
Jakość, podanie, świeżość uważam, że na tyle zalet ceny są nawet za niskie.






POLECAM BO WARTO!

Brak komentarzy: