piątek, 23 października 2015

Przekąska Cheese Snack

Koleżanka podarowała mi próbkę tej, że przekąski, ponieważ dostała się do kampanii w TRND . Dostałam obie wersję klasyczną i ketchup'owe. 


Kilka słów o Cheese Snack

Przekąska Cheese Snack to produkt, który wyszedł z pod skrzydeł marki Zott. Pełna białka i wapnia, skierowana głównie dla dzieci. Nie zawiera konserwantów i barwników. 

Moja ocena

Bardzo mi smakuje wersja klasyczna. Nie jest słona, ale jest bardzo śmietankowa. Ma ładny zapach i stałą konsystencję. Opakowanie jest bajkowe, każdy batonik serowy ma inną postać. Fajne rozwiązanie z otwarciem. Wersja ketchup'owa jest dla mnie nie do zjedzenia. Jest jałowa i pachnie jak masło z pomidorem. Brakuje w niej troszkę więcej soli. Fajnie było by gdyby był jeszcze jeden smak np. bekon :) Póki co jadłam tylko w wersji na zimno. Raczej tego nigdy nie kupię. Cena jest wg mnie za wysoka.

Gdzie kupić i za ile 

Kupić można w większości marketów i sklepów osiedlowych. Cena jest od 4,99- 6,99 zł za opakowanie w którym są 4 batoniki serowe.




1 komentarz:

Unknown pisze...

I my mieliśmy okazję wspólnego testowania z dziećmi serowych przekąsek Cheese Snack. Najpierw przestudiowałam skład (oczywiście byłam przekonana, że to kolejne chemiczne cudo). Wielki plus za brak konserwantów i składników chemicznych. Kolorowe opakowanie z tygryskiem również ma znaczenie że przekąska chętnie jest zjadana przez dzieci. Mając w domu dwójkę dzieci sądziłam, że opinie o ich smaku będą podzielone i tak właśnie się stało. Młodszy bardziej polubił smak Original. Starszy syn (niejadek) ku mojemu zdziwieniu zajadał oba smaki z wielkim smakiem. Smak Original jest delikatny i śmietankowy zaś smak Ketchup wraz z nutą śmietankowego smaku niesie ze sobą lubianego przez dzieci posmaku ketchupu. To niewiarygodne jak w prosty sposób można dostarczyć małemu organizmowi zaopatrzenie w składniki mineralne i odżywcze.
Ja ze swojej strony szczerze polecam serowe przekąski Cheese Snack. Można śmiało podawać bez ograniczeń dzieciakom, a i dorosły z chęcią po nie sięga.
#‎CheeseSnack‬ ‪#‎TRND‬‬‬