sobota, 9 listopada 2019

Elbud - Rafał Guldziński Kielce- Montaż i wymiana drzwi

Ta opinia będzie dotyczyć mojego ostatniego expressowego zlecenia
- demontaż futryn metalowych x 4 i montaż 3 ościeżnic i drzwi  
w

Elbud u Pana R. Guldzińskiego...

Pod koniec października bieżącego roku, na olx znalazłam ogłoszenie tej firmy tani montaż drzwi praktycznie na pół Polski te ogłoszenia szły 



Napisałam wiadomość czy w Krakowie jest opcja zamontowania do 25.10 i czy możemy umówić się na pomiary i podałam nr tel i maila. 

Tego samego dnia miałam tel, że ów właściciel będzie na początku tyg w Krakowie i wtedy zrobi pomiar. Oczywiście wcześniej miałam jeszcze tel, że będzie spóźniony. 

Pomiar przebiegł expressowo, Pan R. zażyczył zaliczkę w wysokości 500 zł, i powiedział że następnego dnia da znać kiedy przyjedzie ekipa. Nie dał, następnego dnia napisałam mu sms...odpisał, że jutro się odezwie. Jutro się też nie odezwał, przypomniałam się w sms...cisza..
We środę w końcu zadzwoniłam, oświadczył jakby to było oczywiste, że przecież w pt będzie ekipa...

Ekipa była spóźniona około pół godziny. 

Montażysta miły uśmiechnięty mężczyzna, jego pomocnik hmm nie miał co ze sobą zrobić więc mnie zagadywał, trochę grzebał w tel, siedział  i się nudził ..zgarnął opieprz od montażysty żeby coś do kosza wyniósł, a mi powiedział, że dziś strasznie się opieprza. 

Montaż i demontaż skończył się w okolicach 16, jak zaczęli około 10, dobra zaczął bo tu tylko jeden pracował. 

Jestem kobietą, nie znam się kompletnie na takich rzeczach wydawało mi się , że wszystko jest ok. 

Po montażu, umówiłam się z Panem R. na zapłatę przelewem jak otrzymam fakturę. Dostałam ją od razu i myśląc że wszystko jest extra zapłaciłam całość - już teraz wiem że to był mój błąd...niestety 

Przyjechał mój tato, i mówię mu tak, drzwi od łazienki same się zamykają a od pokoju same otwierają...i zastanawiało mnie czemu drzwi od pokojów opierają się na dwóch a nie na trzech zawiasach

Okazało się, że te ościeżnice nie są od tych drzwi... Dlatego nie wchodzą w te 3 zawiasy...to nie są lekkie drzwi ...ważą około 40 kg...


Poza tym ościeżnica pionowa i pozioma...powinna do siebie przylegać...a tu mam luki...albo zachodzenie za siebie...






Wszystkie drzwi były przycinane, totalnie nie potrzebnie, specjalnie rozebrałam pawlacze aby nie przycinać ich...

W łazienkowych w oryginale były okrągłe kółka...a teraz mam pół księżyce ... i na bank jak kominiarze przyjdą to się czepną, że za mała szczelina jest. 

Drzwi mają wymiary idealnej kobiety - u góry i na dole prawie tyle samo zaś na środku gubi się ponad 1 cm...

Pion i poziom - montażyście niestety pojęcie nie znane... choć biegał z tą poziomicą, sprawdzał i i tak popsuł i tak...

Drzwi od łazienki i od salonu to w zasadzie drzwi obok siebie...każde na innej wysokości zamontowane 

Listwa od ościeżnicy od strony korytarza, z sypialni idzie łukiem...jest źle założona ...

Zadzwoniłam 2.11 do Pana R. mówiąc, że po montażu jego ekipy jest kilka usterek i dam do tel fachowca...Tata opowiedział o tym co napisałam powyżej, Pan R. odp już wysyłam ekipę i się rozłączył... napisałam do niego sms tzn kiedy dokładnie ? brak odp ...

Wysłałam zdjęcia mmsami na tel, wysłałam wiadomość z usterkami i zdjęciami na mail firmowy - okazało się , że już nie istnieje... i na mail "księgowej" która wysłała mi fakturę. - Oraz/ i na olx.pl i wiadomość tu została przeczytana...reakcji oczywiście brak. 

Następnego dnia zadzwoniłam z mojego nr tel...dwukrotnie i cisza...zadzwoniłam z innego nr tel była cisza, ale błyskawicznie oddzwonił - zapewne myślał, że to nowy klient ...

Ah i tu zdziwienie znów Kraków, odp mi, że już wysyłam ekipę nie oznacza już w tym momencie, on tych drzwi nie zakładał więc nie wie, ale jutro będzie widział się z montażystą to mu da mój nr tel i on będzie do mnie dzwonił --- po co ma dawać, skoro montażysta miał nr miał adres poza tym do mnie dzwonił..

Myślę, że raczej mu powiedział żeby nie odbierał :) 

Czyli firma Elbud zajmuje się montażem drzwi...im się płaci...a w razie reklamacji nie jest winna firma a tylko montażysta i on sam ma podjąć decyzje jak naprawić usterkę. 

Montażysta oczywiście się nie skontaktował, ale ja się z nim skontaktuję wkrótce, a z Panem R. chyba trzeba będzie podjąć środki prawne. 

Napisałam opinię na pkt, panoramiefirm itd...ale np. na google dostałam już bana..





Z 5 opinii widoczne tylko 3... 

Na pkt.pl ma również ciekawe opinie...



i na gowork.pl



i panoramafirm.pl


Zobaczymy co będzie dalej... 

Aktualizacja 18.11 br: 

Zadzwoniłam sama do montera, bo oczywiście kontaktu z jego strony w życiu bym się nie doczekała. Okazało się, że Pan Rafał nie był tak miły cokolwiek mu powiedzieć. A niby 4.11 miał się z nim następnego dnia widzieć...Monter poprosił o smsa z usterkami i ze zdjęciami. 

Tak czy siak za 4 dni kończy się okres...14 dni rozpatrzenia reklamacji i wtedy wchodzą inne środki do jej rozpatrzenia ale z pomocą już urzędową. 

ps. Ja widzę tu tylko jedno rozwiązania naprawienia usterki. Ale o tym już wkrótce. 

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

najgorsi partacze w całej Polsce! Ceny z kosmosu, montażysta nie ma zielonego pojęcia o wstawianiu czegokolwiek poprawnie. Drzwi nie mają ani pionu ani poziomu. Nie polecam , od takich ludzi trzymać się z daleka